СКЪПИ КЛИЕНТИ И ПРИЯТЕЛИ, ПОРАДИ СЕЗОННА НАТОВАРЕНОСТ Е ВЪЗМОЖНО ЗАБАВЯНЕ С 2-3 ДНИ В ОБРАБОТКАТА НА ПОРЪЧКИТЕ .
КОЛЕДНИТЕ ПОРЪЧКИ МОЛИМ ДА БЪДАТ С РЕАЛНАТА ЖЕЛАНА ДАТА НА ДОСТАВКА ПРЕЗ ДЕКЕМВРИ

Какво търсиш днес?

Често Задавани Въпроси

Ръчно ли се изработват бонбоните?

Всички наши бонбони и шоколадови изделия се изработват ръчно по наши авторски рецепти и с изключително високо качество на влаганите суровини. Работим само с премиум белгийски и френски шоколад.

Мога ли да предплатя продукт и куриерска услуга и да вие да ги изпратите направо на получателя?

Да, можете да изберете като метод на плащане "Плащане с карта" и във формата за поръчка да посочите данните на получателя, без имейл. Като Платец вие трябва само да посочите ваш имейл, на който ще получите потвърждение за плащането.

Как да съхранявам бонбоните, след като ги получа?

Шоколадовите бонбони се съхраняват на температура между 15 и 22 градуса. През лятото: в стая с климатик. Съхранение в хладилник е непрепоръчително, но е възможно – условието е бонбоните да не са започнали да се размекват преди поставянето им в хладилник.

С кой куриер доставяте вашите продукти?

Работим с Еконт, доставките са до офис на Еконт или до личен адрес.

Колко дни предварително трябва да поръчам?

През нашия сайт можете да поръчате и 1 месец предварително. Минималният срок за поръчка е 2 работни дни, а през натоварен сезон преди Коледа, Свети Валентин и 8 март - 5 работни дни.

Доставките до села трябва да са съобразени с календара на куриерската фирма. 

През лятото не правим доставки в понеделник, за да не престоява поръчката в събота и неделя в офис на Еконт.

През лятото доставките са само до населени места с офис на Еконт. През лятото не извършваме доставки до села, за да предотвратим разтопяване на продуктите ни.

След като поръчам, поръчката ми ще дойде навреме?

Поръчката ви ще дойде навреме. Нямаме забавяния в поръчките. Достатъчно е датата на доставка да е работен ден и да няма непредвиден форсмажор.

Доставките до села трябва да са съобразени с календара на куриерската фирма.

През лятото не правим доставки в понеделник, за да не престои поръчката през уикенда в офис на Еконт.

През лятото не извършваме доставки до села, за да предотвратим разтопяване на продуктите ни.

Имате ли веган продукти?

Да. Заповядайте в секция Веган.

Имате ли био (органични) продукти?

Да, това е нашата кутия Marrone Chocolates с 16 бонбона.

Поставянето на мой надпис (пожелание) заплаща ли се допълнително?

Не, не се заплаща допълнително

Как опаковате продуктите, за да пътуват безопасно с куриер?

Опаковаме всичко в транспортна кутия с фолио с балончета. Върху кутията поставяме защитаващи етикети "Чупливо", "Внимание шоколадови бонбони" и "Не преобръщай".

Интересува ме предложение за корпоративна поръчка - как да се свържа с вас?

Можете да се свържете с нас на телефон 0895 410 277 и на имейл modicachoco@gmail.com, за да уточним всички подробности и да ви изпратим мостри на желания продукт.

В цялата страна ли доставяте с куриер?

Да, доставяме с Еконт в цялата страна. Доставяме и в Румъния отново с Еконт.

Само онлайн на www.modica.bg ли мога да поръчам?

Освен онлайн, приемаме поръчки също:

  • На място във физическия ни магазин на адрес гр. София, ул Промишлена 27, Шоколатерия "Модика". Работно време понеделник - петък 10:00 – 18:00
  • През Viber на телефон 0895 410 277
  • През Messenger
  • На имейл modicaorders@gmail.com

През други канали не приемаме поръчки.

Имате ли физически магазин и къде се намира?

Имаме физически магазин на адрес: гр София, ул Промишлена 27, Шоколатерия "Модика", Работно време понеделник - петък 10:00 – 18:00

Имате ли ПОС терминал във физическия магазин?

Имаме ПОС терминал във физическия ни магазин на в гр. София, ул Промишлена 27.

Само до офис на куриерска фирма ли доставяте?

С Еконт доставяме и до личен адрес. През горещия сезон доставките до адрес са с час приоритет до 10:00 сутринта.

Какви са начините на плащане във вашия онлайн магазин?

Начините на плащане са с Наложен платеж и Плащане с дебитна/кредитна карта.

Мога ли да дойда на място и да поръчам във физическия магазин?

Да. Можете и от предходния ден да поръчате по Viber или Messenger на тел. 0895 410 277 и на следващия работен ден да дойдете да вземете поръчката си.

Имаме ПОС терминал на място в магазина.

Как мога да върна поръчка, ако размисля, след като съм я заплатил?

При кутиите с надписи поради личния характер на пожеланието кутията не може да се върне. При останалите продукти, които нямат надпис, връщането става с касовата бележка до 14 дни от покупката и при условие, че продукта е с ненарушена цялост на опаковката.

При положение, че кутията е с персонализиран надпис, възможно ли е връщане на поръчката?

При кутиите с персонализиран надпис поради личния характер на пожеланието кутията не може да се върне.

В горещите сезони как изпращате, за да не се разтопят бонбоните?

През горещите месеци изпращаме поръчките вечерта в 18:00 и на следващата сутрин до 08:30 са доставени до офис на Еконт или до 10:00 са доставени на личен адрес. Няма проблем с доставката по този начин.